Kontakta Servicedesk
Vår tjänstekatalog beskriver våra tjänsters innehåll samt servicenivå. Du kan registrera ärenden dygnet runt. Vi arbetar med ärenden under ordinarie arbetstid.
Vill du prata med oss i telefon kan du nå IT Servicedesk på telefonnummer 08 - 452 49 00.
Telefonen är öppen 08.30 - 09.30.
Du registrerar ett ärende genom att skicka ett mejl till servicedesk@redcross.se
Skriv gärna så utförligt som möjligt vad ärendet gäller och kontaktuppgifter.
Du kan mejla till oss dygnet runt. Vi arbetar med ärenden under ordinarie arbetstid.
Om ditt konto är låst eller om du inte kommer in i din dator av andra skäl, kan du skicka ett mejl till oss från din mobiltelefon eller be en kollega lägga in ett ärende åt dig. Du är också välkommen att ringa på telefontid.
Besöka IT Servicedesk
Då det inte finns en fysisk IT Servicedesk tar vi endast emot dig via ett registrerat ärende. Vi ser till att boka in ett möte/besök genom ditt ärende. Detta för att alla ska få rätt hjälp. Om ärendet är akut ber vi dig att skriva AKUT i ämnesraden.
Vi har tre alternativa kontaktvägar:
- Ärende via vår tjänsteportal
- Mejl till servicedesk@redcross.se
- Telefonnummer 08 - 452 49 00 på telefontid 08:30-09:30
Vi hänvisar till vår tjänstekatalog där du ser prioriteringsordning och svarstider.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.