- Klicka på denna länk: https://webshop.solidpark.se/
- Klicka på Mina sidor > Logga in högt upp till höger
- Fyll i ditt användarnamn och ditt lösenord (Kontakta Servicedesk om du inte har de)
- Klicka på Alla produkter > Avtalssortiment > Kategorier uppe till vänster
- Här ser du en lista på de produkter som är valbara och passar SRK:s datorer
- Klicka på den produktrubrik du är intresserad av för att se respektive artikel
- Fyll i antal och klicka på kundvagnen för den artikel du vill beställa
- I kundvagnen högst upp till höger kan du ändra antal och ta bort produkter. När du är färdig klickar du på knappen Till kassan
- I fältet under Godsmärkning ska du skriva namnet på den person som ska ha varan/varorna och i fältet under Referensnr ska du skriva namnet på den person som ska stå på fakturan. Detta för att paket och faktura ska hamna på rätt ställe
- Ignorera Faktureringsadress. OBS! Ungdomsförbundet fyller i faktureringsadress i fältet under Kommentarer
- Om leveransadressen inte stämmer så ska du klicka på pennan till höger i fältet Leveransadress > klicka på
> välj adress
- Klicka på Lägg order längst ner på sidan när du är klar
När du handlar produkter så är det några punkter som är viktiga att tänka på:
- Beställning går vidare till din chef för godkännande innan beställningen går iväg (saknar du dina beställda produkter så kan det vara så att din chef missat mailet om godkännande alternativt att din chef har avslagit ordern)
- Planera och sambeställ gärna inom enhet/avd så att summan överstiger 1000 sek/faktura, vilket är regeln för beställning inom SRK
Kommentarer
1 kommentar
Vilket användernamn och lösenord?
logga in för att lämna en kommentar.