Ärenden inkomna till IT Servicedesk kategoriseras och prioriteras enligt nedan.
Prioritet 1 = Röda Korsets verksamhet påverkas allvarligt
Prioritet 2 = En enskild användares arbete påverkas allvarligt
Prioritet 3 = Röda Korsets verksamhet eller en enskild användares arbete påverkas men arbete
Prioritet 4 = Röda Korsets verksamhet eller en enskild användares arbete påverkas inte i nämnvärd utsträckning
Prioritet 5 = Enklare applikationsstöd och förfrågningar
[1] Felanmälan görs alltid av anställd tjänsteman via vår tjänsteportal eller servicedesk@redcross.se
[2] Tjänsten normalt tillgänglig men utan övervakning. Tiden ingår inte vid beräkning av tillgänglighet
[3] Fel kan anmälas via vår tjänsteportal och servicedesk@redcross.se och kommer att behandlas nästa arbetsdag
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.